جدیدترین نسخه بازی ماینکرفت Minecraft – Pocket Edition اندروید

یکی از پرطرفدارترین های دنیـا درون ios و PC و اندروید !
با قابلیت بازی بـه صورت چند نفره از طریق وایرلس 
نسخه معمولی + نسخه مود شده ( نسخه های کرک شده و فول )

جدیدترین نسخه های رسمـی و بتا معمولی و مود شده

ماینکرفت (به انگلیسی: بازی مود battlepillars Minecraft) یک بازی جهان باز مستقل هست که توسط موجنگ AB ساخته شده و توسط همـین استودیو به منظور PC و موبایل منتشر شده است. بازی مود battlepillars نسخه پی سی بازی ماینکرفت به صورت عمومـی درون ۱۷ مـی ۲۰۰۹ با عنوان نسخه آلفا منتشر شد و بعد از آپدیت‌های پیـاپی بـه عنوان نسخه اصلی و نـهایی درون ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ عرضه شد.

همچنین نسخه‌ای از بازی به منظور اندروید یک ماه قبل از آن درون ۷ اکتبر منتشر شد. بازی مود battlepillars نسخه آی‌اواس بازی نیز درون ۱۷ نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد. درون تاریخ نـهم مـی ۲۰۱۲ مـیلادی بازی به منظور ایکس‌با۳۶۰ بـه عنوان نسخه ایکس‌بالایو کـه توسط ۴J Studios توسعه داده شده بود عرضه شد. تمامـی نسخه‌های ماینکرفت بـه روزرسانی‌های دوره‌ای دریـافت مـی‌کنند.

ویژگی‌های خلاقانـه و قابلیت‌های ساخت و ساز درون ماینکرفت بـه بازیگران این امکان را مـی‌دهد که تا به وسیله مکعب‌های با بافت‌های مختلف درون دنیـایی رویـه‌ای، بازی مود battlepillars سازه‌های مختلف و متفاوتی را بسازند. فعالیت‌های دیگر درون بازی شامل اکتشاف، جمع‌آوری منابع، صنعتگری و مبارزه مـی‌شوند.

گیم‌پلی درون نسخه تجاری بازی ماینکرافت شامل دو حالت اصلی مـی‌باشد:

1- حالت Survival (بقاء)، کـه بازیکنان درون آن مـی‌بایست بـه جمع‌آوری منابع پرداخته و برای حفظ و نگه داری مـیزان سلامتی و گرسنگی خود تلاش نمایند.

2- حالت Creative (خلاقانـه)، کـه در آن بازیکنان موجودی نامحدودی از منابع را درون اختیـار دارند، آزادانـه مـی‌توانند پرواز کنند. درون این حالت درجه سلامتی و گرسنگی وجود ندارد. همچنین حالت سومـی با عنوان Hardcore وجود دارد کـه همانند حالت Survival (بقاء) با تفاوت درون مـیزان سختی است. درون این حالت بازیکن تنـها یک جان داشته و پس از مرگ، مجبور بـه حذف دنیـایی کـه ساخته هست مـی‌شود.

نقد و بررسی بازی ماینکرفت اندروید

Minecraft موفق بـه دریـافت ۵ جایزه از کنفرانس توسعه دهندگان بازی درون سال ۲۰۱۱ شد: جایزه نوآوری، بهترین بازی قابل دانلود، و همچنین برنده بهترین بازی جدید از بخش انتخاباتی توسعه دهندگان بازی و جایزه انتخابی حضار شد.

این بازی برنده جایزه بزرگ Seumas McNally از فستیوال بازی‌های مستقل درون ۲۰۱۱ نیز شد. ماینکرفت همچنین برنده جایزه جوی استیک طلایی درون بخش بهترین بازی قابل دانلود درون سال ۲۰۱۲ شد. درون تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۳ حدود ۱۰ مـیلیون نسخه پی سیبازی بـه فروش رفت و در ۲۲ ژانویـه ۲۰۱۳ بیش از ۲۰ مـیلیون نسخه از بازی درون تمامـی پلتفرم‌ها بـه فروش رسید.

در سال ۲۰۱۴ مـیلادی شرکت مایکروسافت با خریداری شرکت موجنگ مالکیت فکری این بازی را از آن خود کرد. ماینکرافت از سری بازی های بـه ظاهر عمل بسیـار بد گرافیک پیکسلی اما درون عمل بسیـار اعتیـاد آور و مـهیج هست و جالب هست بدانید این بازی با همـین گرافیک  و با همـین حالت نمایش توانسته درون گوگل پلی امتیـاز بسیـار خوب 4.5 از 5 را علی رغم قیمت 7 دلاری اش بـه دست آورد!

در بازی ماینکرافت حتما با استفاده از هوش و استعداد معماری خود و با درون اختیـار قرار گرفتن انواع و اقسام وسایل ها و مصلاح ساختمانی بـه ساخت بناهای مختلف بپردازید حالا با استفاده از این بناها یک قلمرو و حریم شخصی به منظور خود مـی سازید اما توجه کنید کـه این قلمرو مـی تواند هر لحظه مورد تهاجم و حمله قرار گیرد بعد با ساخت و سازهای قوی و استفاده از مصالح مستحکم و قدرتمند خود را از حمله و هجوم دشمنان و موجودات عجیب و غریب کـه شبانـه بـه شما حمله خواهند کرد درون امان نگاه دارید.

تریلر رسمـی بازی یـا برنامـه مرورگر شما قادر بـه پخش این ویدیو نیست!




[Minecraft v1.6.0.6 Final دانلود بازی ماینکرفت پاکت + مود ... بازی مود battlepillars]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 07:43:00 +0000